כשמפרסם לוקח "סלבריטי" כפרזנטור הוא לא לוקח רק את תדמיתו הזוהרת המוכרת והאהודה אלא הוא קונה "חבילה" שלמה של הידוען ,אישיותו,מעשיו (מחדליו) ולעיתים זה לא ממש עולה בקנה אחד עם האינטרסים שלו.
המקרה של לאומי למשכנתאות,גדי סוקניק והפוליגרף הוא דוגמה אחת ,אבל יש לא מעט דוגמאות של מפרסמים "שראו כוכבים" בעיקר כתוצאה מהבומבה שחטפו מהפרזנטור שלהם . אז כדי שאנשי לאומי למשכנתאות לא יחושו שהם לבד,הנה כמה דוגמאות מפורסמות שליקטתי:
איפה הבשר?
ב 1987 יצאו אנשי מועצת הבקר האמריקאית בקמפיין "אוכל אמיתי לאנשים אמיתיים" אותו הובילה השחקנית סיביל שפרד ("בלשים בלילה") שזמן קצר לאחר צאת הקמפיין התוודתה בראיון שהיא בעצם...צמחונית.
אלכוהול מאלכוהוליסט
יצרנית הבירה הגדולה אנהויזר-בוש,לקחה את שירו של אריק קלפטון after midnight לקמפיין עבור בירה "מיקלוב" ,אבל מה לעשות כשבראיון שנתן הזמר למגזין רולינג סטון התוודה קלפטון על התמודדותו עם בעיית האלכוהוליזם שלו.
איזה מין פרזנטור?
ב- 2003 הואשם קובי בריאנט כוכבה של הלוס אנג'לס לייקרס בהטרדה מינית של נערה בת תשע-עשרה, למרות שהאשמות נגדו בוטלו (ובתביעה אזרחית הוא הגיע להסכמה עם התובעת) איבד בריאנט חוזים לייצוג מקדונלדס,פררו ואחרים.
חלב דל שומן
אנשי מועצת החלב האמריקאי נאלצו, ב-2004, להפסיק את סידרת המודעות בקמפיין got milk בכיכובן של התאומות אולסן וזאת לאחר שאחת האחיות - מארי-קייט אשפזה עצמה בשל הפרעות אכילה (אנורקסיה במילים אחרות) ..זה פשוט לא הסתדר עם המסר של הקמפיין "חלב עושה טוב לגוף שלך".
שורת המחץ
דוגמנית העל קייט מוס צולמה ב- 2005 כשהיא מסניפה כמה שורות של קוקאין. תוך זמן קצר איבדה מוס חוזים עם חברות כמו ברברי, H&M ושנאל .(באופן די מפתיע ,אחרי שאשפזה עצמה במכון גמילה עשתה מוס קאמבק אדיר וקיבלה חוזים שמנים אף מקודם).
הלך הקסם
הכדורסלן האגדי מג'יק ג'ונסון איבד את חוזי הפרסום שלו עם נסטלה,פפסי-קולה,קונברס ואחרים לאחר שהודיע פומבית (ב- 1991) כי הוא נושא את נגיף האיידס.
מתים על השרות
אבל מסתבר שיש עוד יותר גרוע מזה,כמו למשל חברת הרץ שמצאה עצמה עם פרזנטור שנאשם ברצח - או,ג'י סימפסון.
מה המסקנה? פשוטה למדי. ראשית להבין שהשימוש בפרזנטור הוא אינו מטה קסמים, זוהי טקטיקה בלבד,אמצעי בלבד להשגת האסטרטגיה העסקית של החברה,שנית לבדוק טרם הקמפיין בדוק היטב,ואחרון ,להבין כי פרזנטור אינו תחליף לקראיטיב טוב והכוכב האמיתי הוא בסופו של דבר המותג שלך.